[MCLPress] Vergadering dinsdag

Frans Verheyden frans.verheyden at outlook.com
Mon Jul 4 04:43:44 CDT 2022

Ik ben een oude radioamateur (ON1ALY) en heb nog wat toestellen gevonden die er nog goed uitzien maar die ik al lang niet meer gebruikt heb.
Een Oscilloscope HM 307 Hameg , een Frequency Counter 550 MHz model 3550, een Wobbel-Functions-Generator WFG 7000 en een Heathkit RLC Bridge model IB-5281.
Ik heb ook de Manuels nog.

Als je er iets kunt mee doen mag je ze gratis hebben.
Ik woon nog altijd in de Elektriciteitsstraat 27 bus 105 (eerste verdieping)
Als ge ze eerst eens wil zien ben je welkom, laat dan iets weten wanneer je komt of als je liever wil dat ik ze je breng laat dan ook iets weten

Groetjes,
Ward Lapeysen
Tel   015 33 01 03

Verzonden vanuit Mail<https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986> voor Windows