[MCLPress] BIPT nieuws

Frans Verheyden frans.verheyden at outlook.com
Sat Feb 24 06:25:47 CST 2018

Beste CM,

Op de onthaal pagina van onze website (https://www.uba.be/nl/actueel/flash) zijn gisteren 3 belangrijke mededelingen vanwege het BIPT toegevoegd. Het gaan om:
- Een vraag aan de erkende verenigingen om een stand van zaken op te maken wat betreft de problemen met de zendvergunningen en deze aan het BIPT te bezorgen.
- Het vervallen van alle niet betaalde vergunningen per 1 maart 2018.
- Het aanvragen van een zendvergunning voor een tweede residentie.
Mag ik u vragen om uw leden in te lichten en hen te vragen om alle bestaande problemen met de BIPT zendvergunning zo spoedig mogelijk (en bij voorkeur voor 1 maart) aan mij te melden (on7yd at uba.be<mailto:on7yd at uba.be>).

73,
Rik, ON7YD
Bestuurder UBA belast met de relaties met het BIPT

Op net gezet door on5go