[MCLPress] Te koop

Frans Verheyden frans.verheyden at outlook.com
Tue Oct 3 05:09:53 CDT 2017

Te koop  bij  Andy
 andy.on7ts at gmail.com<mailto:andy.on7ts at gmail.com>
Op net gezet door on5go

  7410  ( volledige lijn - met Icom voeding- Icom ext speaker- Icom tafelmicrofoon SM-30 )

  ( Transceiver heeft geen 100 qso s gemaakt )

Acom  1010  ( heeft geen 30 qso s gemaakt - heeft wel regelmatig opgewarmd geweest )
Signalink USB  ( is nog nieuw in de doos )
HF beam - plus , Line filter en balun 1:1  FB 23  --  2 el  ( nog geen jaar oud )
Hygain Rotor met bediening : plus rotorkooi en nieuwe toplager (  Hygain 5 model )

Line filter van het merk HyEnd   Unun choke 1:1

Indien er leden zijn die intersse hebben, kunnen me bereiken op mijn email adres voor prijs en  eventuele foto s.

Ik blijf verder wel nog verder Radio amateur , maar ik doe geen HF meer. dat is enkel de reden  van mijn verkoop,

mijn materiaal is in zeer perfect verzorgde staat.