[MCLPress] Leuk om te weten

Geert DV geertdv at gmail.com
Tue Jan 21 16:45:17 CST 2014

Ik ken wel leukere dingen ;-) In elk geval houdt het ons goed bezig...
De meeste zaken in de catalogus die is verschenen zijn ondertussen
verschillende jaren oud. Je kan je ook afvragen wat ze vandaag kunnen.
Op http://en.wikipedia.org/wiki/NSA_ANT_catalog (vind origineel niet terug,
heb link wel op kantoor) krijg je een goed overzicht van "de catalogus"

Al deze draadloze aanvallen waren voor mij de reden om radio amateur te
worden. Veel mensen die ik online ben tegengekomen en met die dingen bezig
zijn waren het ook. Ben zeker dat ik die kennis later (binnenkort) goed zal
kunnen gebruiken
Geert