[MCLPress] 40 contest

Frans Verheyden frans.verheyden at outlook.com
Fri Feb 7 05:05:20 CST 2014

hi allemaal  (Op het het gezet door on5go)

Bij deze ben ik op zoek naar operatoren voor 40meter  voor de wpx 2014 die binnen een 50 dagen start
Als er mensen in de groep zijn die op 40 m willen qrv zijn zowel multi als runner laat maar weten via mijn mail adres
Ook nieuwe mensen zijn welkom moest je operatoren weten zitten die willen mee werken.
Wil wel laten weten dat er een klein bedrag van 15€ denk ik moet betaald worden voor deelname maar dat weten de meeste wel anders kan niet blijven draaien .
Eten en drinken is ook voor zien aan dakloze prijzen maar lekker.
Ook indien mogelijk de uren dat je er wil zijn of werken zowel overdag dan nacht uren
jose  De BV 40  m

on4cjk

ps normaal is terug beneden of toch graag
en kan ook nederlands spreken en west-vlaams kan me verstaanbaar maken denk ik hi hi