[MCLPress] Voordracht

Frans Verheyden frans.verheyden at outlook.com
Fri Dec 13 17:15:29 CST 2013

Maandag aanstaande  16 december
Vergadering December Mechelse Radioamateurs  Lokaal Komisfeu  te 20 h
Ontvoeringsplein 2 te Mechelen (een week vroeger dan normaal)

De voorstelling wordt geven naar aanleiding van mijn publicatie  in eCQ QSO
December (electronische uitgave op de website UBA)

“Is straling van draadloze communicatiesystemen gevaarlijk voor de
gezondheid”

Het is een verslag van het congres “Stralingen en Kanker” waaraan ik deelnam
Feiten en vermoedens, ingericht door de Stichting tegen Kanker.

Iedereen welkom, ook niet leden

Frans Verheyden  on5go
CM MCL